Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Nasza cena: 58.99 zł

Czas wysyłki
Wysyłamy w ciągu: 5-6 dni

Koszty wysyłki
7,99 zł - poczta - Kurier 48- zobacz inne opcje

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 250 zł
Zamknij [X]
Forma płatności
Przedpłata (przelewem lub kartą)
do 250 zł ponad
250 zł
Za pobraniem (przy odbiorze)
Poczta Polska - Kurier 48
7,99 zł 0 zł
(gratis!)
7,99 zł
Kurier DPD
9,99 zł 0 zł
(gratis!)
9,99 zł
Możesz ją później usunąć
z koszyka bez problemu,
jeśli się rozmyślisz

Klienci, którzy kupili tę książkę, byli zainteresowani również:


Jak pisać CV i list motywacyjny
Jak pisać CV i list motywacyjny
Sylwia Sądowska
14.99
Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia
Przelicz to na pieniądze
Przelicz to na pieniądze
Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
40.95 39.99
Dobór personelu
Dobór personelu
Tomasz Witkowski
72.99
Jak zbudować zespół, który zwycięża
Jak zbudować zespół, który zwycięża
Blair Singer
37.00 36.99
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach
 



Pełny opis książki Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji:

Pracuj z sensem!

Pierwsze wydanie „Doktryny jakości” miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne.

Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe.

W ostatnim czasie zacząłem zauważać istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu.

Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux „Pracować inaczej” i opisana w niej idea organizacji turkusowej, gdzie tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji.

Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia.

Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania.

Nowa wersja książki została również poszerzona o praktyczną metodykę wdrażania „turkusowego TQM”, którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości.

Opiera się ona na przekonaniu, że zbudowanie „turkusowej organizacji” to nie przeszkolenie załogi w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi.


Zamów tę książkę teraz!



Oprawa: miękka
Liczba stron: 608
Wydawnictwo: Helion
Wydanie: Gliwice 2017
ISBN: 978-83-283-3030-6



Opinie naszych Klientów o książce Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji:



Zobacz też:

Inne książki z kategorii:



Zobacz, co sądzą osoby, które dokonały u nas zakupów:

Zgodnie z obietnicą, przesyłam opinię nt. zamówionych książek. Otóż, byłam b. mile zaskoczona tym, że książki tak szybko dotarły do mnie do domu. Prawdą jest, że nie od razu je odebrałam, ale miałam awizo, na podstawie którego mogłam odebrać na poczcie. Zostałam mile zaskoczona małym upominkiem w postaci zakładki. Bardzo prosty, a jednocześnie szalenie praktyczny pomysł. Czytanie lektury nie będzie czasem straconym. Te zamówione książki nie są ostatnimi, jakie zamówiłam.

Pozdrawiam,
Anna Laskowska


Zakupów przez internet dokonuję już od kilku lat i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem do klienta. Jestem bardzo mile zaskoczona troską, zaangażowaniem i wspaniałym kontaktem. Dziękuję serdecznie za przyjazną atmosferę, w której przebiegła transakcja. Czuję, że w końcu znalazłam księgarnię swoich marzeń-taką, która nie tylko oferuje bogaty wybór wartościowych pozycji, ale również taką, dla której zadowolenie klienta wydaje się być najważniejsze.

Z wyrazami szacunku,
Magdalena Jastrzębska





 
Zakupy:
O nas:
Platnosci.pl