Nowoczesna telewizja, czyli bliskie spotkania z kulturą masową

Nowoczesna telewizja, czyli bliskie spotkania z kulturą masową
Cena rynkowa:22.57 zł
Nasza cena: 22.99 zł

Czas wysyłki
Wysyłamy w ciągu: 4-5 dni

Koszty wysyłki
7,99 zł - poczta - Kurier 48- zobacz inne opcje

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 250 zł
Zamknij [X]
Forma płatności
Przedpłata (przelewem lub kartą)
do 250 zł ponad
250 zł
Za pobraniem (przy odbiorze)
Poczta Polska - Kurier 48
7,99 zł 0 zł
(gratis!)
7,99 zł
Kurier DPD
9,99 zł 0 zł
(gratis!)
9,99 zł
Możesz ją później usunąć
z koszyka bez problemu,
jeśli się rozmyślisz

Klienci, którzy kupili tę książkę, byli zainteresowani również:


Okresy roku liturgicznego w wystroju kościoła
Okresy roku liturgicznego w wystroju kościoła
Alicja Augustyn-Zielińska
52.99
Naśladując Chrystusa-Sługę
Naśladując Chrystusa-Sługę
Ks. Roman Pindel
22.99
Nuda w kulturze rozrywki
Nuda w kulturze rozrywki
Richard Winter
29.00 28.99
Karawana literatury
Karawana literatury
Waldemar Łysiak
41.99
Libido dominandi. Seks jako narzędzie kontroli społecznej
Szukaj Jego oblicza. O obrazach Boga niewidzialnego
 



Pełny opis książki Nowoczesna telewizja, czyli bliskie spotkania z kulturą masową:

Telewizja stała się integralnym elementem naszego życia. Współcześni poświęcają jej coraz więcej czasu i zastępują nią inne formy aktywności. Staje się ona często „towarzyszem życia”. Przeciętny Polak poświęca jej dziennie około 4 godzin, a w weekendy od 6 do 8. W krajach rozwiniętych te wskaźniki są jeszcze wyższe i przyjmują czasami patologiczne rozmiary. Co więcej, nawet w krajach o niskim statusie ekonomicznym telewizor staje się artykułem „pierwszej potrzeby”. Obecność telewizji narzuca się szczególnie w środowisku rodzinnym. Dzięki niej dzieci szybko wchodzą w zakres oddziaływania świata zewnętrznego. Kiedy tylko potrafią poradzić sobie z odbiornikiem telewizyjnym, otwiera się przed nimi ogrom doświadczeń, na które ani nie są przygotowane, ani nie są im potrzebne.

Intensywny rozwój telewizji przyniósł określone problemy w wychowaniu młodego pokolenia. Obok rodziny, Kościoła i szkoły, stała się ona „czwartym wychowawcą”. W wielu rodzinach telewizja odgrywa w tym zakresie decydującą rolę. Jest ona żywiołem niełatwym do podporządkowania czy choćby kontroli. Niemniej jednak coraz bardziej wydaje się być istotną częścią środowiska rozwoju dzieci i młodzieży.

Zawartość:

  • Telewizja w krajobrazie kultury masowej
    (Specyfika telewizji jako medium elektronicznego; Komunikowanie masowe; Przemiany w komunikacji a współczesna młodzież).
  • Główne gatunki współczesnej telewizji
    (Reality show; Talk-show; Telenowela; Film fabularny; Teleturnieje i audiotele; Wiadomości telewizyjne; Reklama; Programy dla dzieci i młodzieży).
  • Niepokojące tendencje w ofercie programowej
    (Niektóre problemy recepcji programów z gatunku reality show; Programy reality show w ocenie etycznej; Niektóre opinie psychologiczne dotyczące reality show; Dylematy wychowawcze; Przemoc i erotyka w programach telewizyjnych).
  • Strategie ochrony młodych widzów w Polsce
    (Telewizja wśród polskich dzieci i młodzieży; Regulacje prawne dotyczące ochrony młodych widzów; Inicjatywy społeczne służące ochronie młodych widzów; Problemy edukacji medialnej).
  • Społeczne szanse telewizji
    (Społeczna rola telewizji; Z doświadczeń europejskich i amerykańskich).

Seria: Meandry współczesności


Zamów tę książkę teraz!



Oprawa: miękka
Liczba stron: 141
Wydawnictwo: Maternus Media
Wydanie: Tychy 2004
ISBN: 83-89701-20-0



Opinie naszych Klientów o książce Nowoczesna telewizja, czyli bliskie spotkania z kulturą masową:

5 gwiazdki magnetyczna
Książka na tyle magnetyczna, że przeczytałem ją piorunem:) język przystępny, merytoryczna, rozwijająca świadomość medialną. Zdecydowanie polecam. :)





Spis treści:
Telewizja w krajobrazie kultury masowej
  • Specyfika telewizji jako medium elektronicznego;
  • Komunikowanie masowe;
  • Przemiany w komunikacji a współczesna młodzież.
Główne gatunki współczesnej telewizji
  • Reality show;
  • Talk-show;
  • Telenowela;
  • Film fabularny;
  • Teleturnieje i audiotele;
  • Wiadomości telewizyjne;
  • Reklama;
  • Programy dla dzieci i młodzieży.
Niepokojące tendencje w ofercie programowej
  • Niektóre problemy recepcji programów z gatunku reality show;
  • Programy reality show w ocenie etycznej;
  • Niektóre opinie psychologiczne dotyczące reality show;
  • Dylematy wychowawcze;
  • Przemoc i erotyka w programach telewizyjnych.
Strategie ochrony młodych widzów w Polsce
  • Telewizja wśród polskich dzieci i młodzieży;
  • Regulacje prawne dotyczące ochrony młodych widzów;
  • Inicjatywy społeczne służące ochronie młodych widzów;
  • Problemy edukacji medialnej.
Społeczne szanse telewizji
  • Społeczna rola telewizji;
  • Z doświadczeń europejskich i amerykańskich.


Zobacz też:

Inne książki z kategorii:



Zobacz, co sądzą osoby, które dokonały u nas zakupów:

Dzień dobry! Książka dotarła Jestem bardzo zadowolona z jakośći zrealizowania przez Państwa przesyłki, a dokładniej z tego, że na książkę nie czekałam długo (!) i ważne było również to, że Państwo wysłali informację zwrotną, a ja mogłam w każdej chwili zobaczyć na jakim etapie jest realizowane zamówienie. Jedank, nie ukrywając, największą przyjemność sprawili mi Państwo zakładką magnetyczną, za którą serdecznie dziękuję

pozdrawiam,
Monika Dutczak


z przyjemnością mogę stwierdzić, że Państwa księgarnia dba o klienta na najwyższym poziomie. Po pierwsze wybór książek jest w odpowiedni sposób wyselekcjonowany, tak, iż klient spotyka się z perełkami literatury katolickiej i nie tylko. Po drugie towar dostarczany jest niezwykle szybko, w stanie nienaruszonym. Oczywiście cały czas mogłam monitorować przebieg mojego zamówienia. Kolejno należy także podkreślić atrakcyjne ceny. Miłym dodatkiem była również magnetyczna zakładka.

Za okazaną życzliwość dziękuję, jednocześnie życząc powodzenia w dalszych transakcjach i rozwoju przedsiębiorstwa. Pozdrawiam, ,
Katarzyna Dziewic





 
Zakupy:
O nas:
Platnosci.pl